Regulamin Systemu Kart Gwarancyjnych firmy BDR Thermea Poland Sp. z o.o.
Wersja z dnia 1.10.2025
Regulamin określa zasady i warunki korzystania z Systemu Kart Gwarancyjnych (SKG) firmy BDR Thermea Poland Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu 54-105, ul. Północna 15-19.
Regulamin jest dostępny pod adresem https://gwarancje2.dedietrich.pl/. Akceptacja Regulaminu jest konieczna do korzystania z Systemu Kart Gwarancyjnych.
Właścicielem Systemu Kart Gwarancyjnych jest: BDR Thermea Poland Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu 54-105, ul. Północna 15-19, zarejestrowana przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia–Fabrycznej, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego w Krajowym Rejestrze Sądowym–Rejestr Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000124440, Kapitał zakładowy: 5.000.000,00 zł, NIP: 895-16-25-689, REGON: 931898894.
§ 1 Definicje
Aplikacja mobilna SKG – oprogramowanie, udostępniane Użytkownikowi SKG przez BDR Thermea Poland Sp. z o.o., o nazwie System Kart Gwarancyjnych, przeznaczone do instalacji na posiadanym przez Użytkownika SKG urządzeniu przenośnym i umożliwiające korzystanie z wybranych funkcjonalności SKG.
Asortyment – urządzenia oferowane przez BDR Thermea Poland.
Autoryzacja – poświadczenie wydane przez BDR Thermea Poland, potwierdzające kompetencje i prawo osoby do wykonania pierwszego uruchomienie, przeglądu i serwisu, w odniesieniu do ściśle określonych urządzeń oferowanych przez BDR Thermea Poland. Poświadczenie jest wydawane przez BDR Thermea Poland po ukończonym szkoleniu lub przez uprawnione osoby w BDR Thermea Poland i jest przypisana do Konta SKG.
BDR Thermea Poland – BDR Thermea Poland Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu 54-105, ul. Północna 15-19, zarejestrowana przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia–Fabrycznej, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego w Krajowym Rejestrze Sądowym –Rejestr Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000124440, Kapitał zakładowy: 5.000.000,00 zł, NIP: 895-16-25-689, REGON: 931898894.
Hasło – oznacza ciąg znaków, który jest niezbędny do zalogowania się do Konta SKG oraz służy do zabezpieczenia dostępu do Konta SKG. Wraz z Nazwą Użytkownika jest wymagane do uzyskania dostępu do Konta SKG.
Instalator od montażu – osoba fizyczna prowadząca działalność zarobkową lub osoba fizyczna prowadząca indywidualną działalność gospodarczą, która montuje urządzenia oferowane przez BDR Thermea Poland, ale nie posiada aktualnie uprawnień do uruchamiania, przeglądu i serwisu urządzeń oferowanych przez BDR Thermea Poland.
Instalator z ograniczoną autoryzacją– autoryzowany Instalator czyli osoba fizyczna prowadząca działalność zarobkową lub osoba fizyczna prowadząca indywidualną działalność gospodarczą, której czasowo przyznano określone uprawnienia do uruchamiania i dokonania przeglądów urządzeń oferowanych przez BDR Thermea Poland. W przypadku, kiedy Instalator dokona co najmniej 10 uruchomień urządzeń omawianych na danym szkoleniu i uruchomienia te zarejestruje w SKG, ważność tej autoryzacji może zostać przedłużona bezterminowo. Przedłużenie bezterminowe, dokonuje się automatycznie i dotyczy wybranych szkoleń odbytych po roku 2018.
Konto główne – Konto SKG, do którego ma dostęp właściciel firmy, będącej Użytkownikiem SKG z dostępem do systemu w zależności od świadczonych usług.
Konto SKG – Konto w SKG przypisane do konkretnego numeru NIP firmy, będącej Użytkownikiem SKG. Z punktu widzenia dostępu do funkcjonalności rozróżnia się Konto główne oraz Subkonto.
KZI – skrót od Klubu Złotego Instalatora.
Login – Patrz: Nazwa Użytkownika.
Nazwa Użytkownika – oznacza ciąg znaków będący oznaczeniem Użytkownika w systemie informatycznym, które jest wymagane wraz z Hasłem do rejestracji oraz zalogowania się do Konta Użytkownika SKG w SKG.
Platforma Programu Lojalnościowego KZI - oznacza stronę programu lojalnościowego dostępną pod adresem https://www.klubzlotegoinstalatora.pl.
Porozumienie o e-fakturach – porozumienie w sprawie przesyłania faktur drogą elektroniczną pomiędzy BDR Thermea Poland a Użytkownikiem SKG.
Program Lojalnościowy - oznacza program prowadzony pod nazwą Klub Złotego Instalatora, polegający na umożliwieniu Użytkownikom SKG uzyskania określonych premii, po spełnieniu warunków przewidzianych w Regulaminie Programu Lojalnościowego.
Regulamin – oznacza niniejszy Regulamin Systemu Kart Gwarancyjnych firmy BDR Thermea Poland Sp. z o.o.
Rejestracja do SKG – oznacza czynność faktyczną dokonaną na zasadach ustalonych w Regulaminie, niezbędną dla korzystania przez Użytkownika SKG z dostępnych funkcjonalności SKG.
Serwisant – osoba fizyczna prowadząca działalność zarobkową lub osoba fizyczna prowadząca indywidualną działalność gospodarczą, która podpisała umowę serwisową z firmą BDR Thermea Poland i może realizować usługi serwisu gwarancyjnego.
SKG – to skrót nazwy Systemu Kart Gwarancyjnych firmy należącego do BDR Thermea Poland Sp. z o.o.
Operator – upoważniony pracownik lub współpracownik BDR Thermea Poland, mający dostęp do SKG, usprawniający i kontrolujący procesy rejestrowane za pomocą SKG.
Subkonto – konto pomocnicze, które jest przypisane do Konta głównego, posiadające ograniczone uprawnienia w systemie SKG.
System Kart Gwarancyjnych – portal pod adresem https://gwarancje2.dedietrich.pl, przeznaczony dla firm serwisowych, montażowych oraz autoryzowanych Instalatorów firmy BDR Thermea Poland Sp. z o.o. Portal służy do elektronicznej rejestracji wykonanych na zlecenie klienta usług: redystrybucji urządzeń (premia KZI), montażu, pierwszego uruchomienia, przeglądów oraz napraw gwarancyjnych. Portal przechowuje informacje o gwarancji zarejestrowanych urządzeń, posiadanych uprawnieniach autoryzacyjnych oraz nalicza premie w ramach Programu Lojalnościowego.
Świadczenie usług drogą elektroniczną– wykonanie usługi świadczonej bez jednoczesnej obecności stron (na odległość), poprzez przekaz danych na indywidualne żądanie usługobiorcy, przesyłanej i otrzymywanej za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania, włącznie z kompresją cyfrową, i przechowywania danych, która jest w całości nadawana, odbierana lub transmitowana za pomocą sieci telekomunikacyjnej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne.
Umowa o świadczenie usług nieodpłatnych drogą elektroniczną– Umowa na świadczenie usług drogą elektroniczną, zawarta pomiędzy BDR Thermea Poland a Użytkownikiem SKG także na zasadach określonych w Regulaminie.
Umowa serwisowa/umowa o współpracy – oznacza umowę o współpracy zawartą z BDR Thermea Poland, która jest podstawą współpracy z Serwisantem.
Użytkownik SKG – osoba reprezentująca firmę, której BDR Thermea Poland przyznała dostęp do SKG na warunkach określonych w Regulaminie.
Uwierzytelnianie wieloskładnikowe – Uwierzytelnienie dwuskładnikowe to metoda zabezpieczania konta lub systemu, która wymaga od użytkownika podania dwóch różnych rodzajów informacji w celu potwierdzenia tożsamości. Może polegać na konieczności zalogowania się przez konto Google lub wpisaniu kodu wysłanego na wpisany na Koncie SKG numer telefonu komórkowego.
Wpis – rejestracja w SKG realizacji wybranej usługi na rzecz użytkownika urządzenia BDR Thermea Poland.
Wyszukiwarka instalatorów i serwisantów – powiązana z SKG funkcjonalność polegająca na udostępnieniu danych kontaktowych użytkownikom urządzeń BDR Thermea Poland, w specjalnej wyszukiwarce zamieszczonej na stronie serwis.dedietrich.pl, w celu umówienia realizacji usługi. Warunkiem koniecznym do publikacji firmy Użytkownika SKG w obrębie danej kategorii i konkretnego urządzenia jest dokonanie w jej ramach co najmniej jednej rejestracji usługi w SKG.
Załącznik SKG – dokument wystawiany przez BDR Thermea Poland, podsumowujący zarejestrowane w danym okresie przez Użytkownika SKG usługi, które przez Operatora SKG zostały zaakceptowane do rozliczenia za pomocą faktury vat. Jest on udostępniony na Koncie Użytkownika SKG, a powiadomienie o wystawieniu załącznika jest wysyłane na adres email przypisany do Konta SKG.
Zgoda marketingowa – akceptacja, na podstawie której firma BDR Thermea Poland wysyła informacje o komunikat handlowych oraz akcjach marketingowych na adres email przypisany do Konta SKG.
§ 2 Postanowienia ogólne
1. SKG przeznaczony jest do zapewnienia wysokiej jakości obsługi posprzedażowej urządzeń oferowanych przez BDR Thermea Poland, obejmującej głównie rejestrację montażów, pierwszych uruchomień (gwarancji), przeglądów, serwisów urządzeń, napraw gwarancyjnych oraz redystrybucję urządzeń.
2. SKG przeznaczony jest dla firm uczestniczących w procesie związanym z redystrybucją urządzeń oraz z obsługą posprzedażową urządzeń oferowanych przez BDR Thermea Poland, w tym dla Instalatorów do montażu, Serwisantów, Instalatorów z ograniczoną autoryzacją, a także dla Operatorów realizujących lub wspierających wewnętrzne procesy w BDR Thermea Poland.
3. Wszelkie prawa do portalu SKG, Aplikacji, w szczególności autorskie prawa majątkowe, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, domeny internetowej, strony internetowej portalu, a także do formularzy, wzorów, treści, logotypów należą do BDR Thermea Poland, a korzystanie z nich może następować wyłącznie na zasadach określonych w Regulaminie.
4. Korzystanie z SKG następuje za pomocą sieci Internet, strony internetowej portalu SKG oraz Aplikacji mobilnej SKG jako zasobu systemu teleinformatycznego oraz informatycznego BDR Thermea Poland.
§ 3 Ogólne zasady korzystania z SKG
1. Korzystanie z SKG oznacza każdą czynność Użytkownika SKG, której celem lub skutkiem jest dostęp do danych lub treści zamieszczonych na portalu SKG lub dostępnych za pomocą Aplikacji mobilnej SKG, z zastrzeżeniem postanowień dotyczących rejestracji w SKG, o których mowa z § 5 Regulaminu.
2. Zabronione jest dostarczanie przez Użytkownika SKG wszelkich treści o charakterze bezprawnym oraz wykorzystywanie SKG przez Użytkownika SKG w sposób sprzeczny z prawem, zasadami współżycia społecznego, z naruszeniem dóbr osobistych osób trzecich lub uzasadnionych interesów BDR Thermea Poland.
3. Użytkownik SKG jest uprawniony do korzystania z SKG wyłącznie w celach związanych ze świadczeniem usług posprzedażowych w odniesieniu do urządzeń oferowanych przez BDR Thermea Poland, na użytek własny lub na rzecz BDR Thermea Poland.
4. BDR Thermea Poland oświadcza, iż publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych Użytkowników SKG przez osoby nieuprawnione, dlatego Użytkownicy SKG powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia. W szczególności winni stosować programy antywirusowe i chroniące tożsamość korzystających z sieci Internet. BDR Thermea Poland nigdy nie zwraca się do użytkowników z prośbą o udostępnienie mu hasła w jakiejkolwiek formie.
5. Podczas rejestracji do SKG istnieje możliwość przystąpienia do Programu Lojalnościowego KZI.
§ 4 Funkcjonalności Systemu Kart Gwarancyjnych
1. Dla Użytkownika SKG dostępne są następujące funkcjonalności, w zależności od rodzaju użytkownika:
• Powiadomienia,
• Rejestracja wykonania pierwszego uruchomienia,
• Rejestracja wykonania montażu urządzenia,
• Rejestracja redystrybucji urządzeń,
• Rejestracja wykonania przeglądu urządzenia,
• Rejestracja naprawy urządzenia,
• Odnotowywanie uwag do wykonanych usług posprzedażowych,
• Dostęp do informacji wykonanych przez Użytkownika SKG montażach, przeglądach i serwisach urządzeń,
• Dostęp do informacji o gwarancjach i kartach gwarancyjnych urządzeń zainstalowanych przez Użytkownika SKG,
• Dostęp do informacji o odbytych szkoleniach Użytkownika SKG,
• Dostęp do informacji o posiadanych autoryzacjach,
• Przekierowanie do systemu umożliwiającego zapisywanie się na szkolenia w BDR Thermea Poland,
• Prezentacja danych kontaktowych instalatora w Wyszukiwarce Instalatorów i Serwisantów BDR Thermea Poland dla użytkowników urządzeń firmy BDR Thermea Poland,
• Dostęp do zestawień z informacjami o wykonanych przez Użytkownika SKG usługach, które są podstawą do rozliczenia z BDR Thermea Poland w postaci Załącznika SKG,
• Przekierowanie do sklepu z częściami zamiennymi,
• Przekierowanie do strony Programu Lojalnościowego Klub Złotego Instalatora,
• Możliwość podpisania e-umowy o współpracy z BDR Thermea Poland,
• Możliwość podpisania Porozumienia o e-fakturach z BDR Thermea Poland,
• Uwierzytelnienie dwuskładnikowe.
§ 5 Minimalne wymagania techniczne dla Systemu Kart Gwarancyjnych
1. Minimalne wymagania techniczne, niezbędne do korzystanie z Systemu Kart Gwarancyjnych to: dostęp do Internetu, dostęp do komputera oraz przeglądarki internetowej, a także dostęp do poczty elektronicznej.
2. BDR Thermea Poland dokłada należytej staranności w celu zapewnienia poprawnego działania Systemu Kart Gwarancyjnych, niemniej jednak nie daje gwarancji i nie ponosi odpowiedzialności za to, że każda opcja konfiguracyjna sprzętu elektronicznego posiadanego przez Użytkownika SKG, pozwoli na korzystanie z niego. Z uwagi na to zaleca się korzystanie systemów operacyjnych oraz z popularnych przeglądarek internetowych w najnowszych dostępnych wersjach.
§ 6 Minimalne wymagania techniczne dla Aplikacji mobilnej
1. Minimalne wymagania techniczne, niezbędne do korzystanie z Aplikacji mobilnej SKG to urządzenie mobile z dostępem do Internetu, wyposażone w odpowiednich system operacyjny Android lub system operacyjny iOS. Informacje o odpowiednich wersjach systemów Android oraz iOS udostępniane są wraz z Aplikacją mobilną w internetowych sklepach z aplikacjami Google Play i App Store.
2. BDR Thermea Poland dokłada należytej staranności w celu zapewnienia poprawnego działania Aplikacji mobilnej SKG, niemniej jednak nie daje gwarancji i nie ponosi odpowiedzialności za to, że każda opcja konfiguracyjna sprzętu elektronicznego posiadanego przez Użytkownika SKG, pozwoli na korzystanie z aplikacji.
§ 7 Dostęp do SKG
1. Dostęp do SKG wraz z uprawnieniami przyznawany jest w następujący sposób:
1) Wypełnienie formularza rejestracyjnego na stronie głównej SKG;
2) Ukończenie szkolenie w Platformie e-Szkolenia;
3) Podpisanie umowy serwisowej.
2. Prawa do dostępu do SKG i zakres funkcjonalności są zróżnicowane w zależności od rodzaju Użytkownika SKG. Przyznawane są następujące poziomy dostępu do systemu:
1) Rodzaj użytkownika SKG: Instalator do montażu - możliwość dokonania wpisu za montaż oraz redystrybucję (w przypadku wcześniejszego przystąpienia do Klubu Złotego Instalatora);
2) Rodzaj użytkownika SKG: Instalator z ograniczoną autoryzacją- możliwość dokonania wpisu za pierwsze uruchomienie, montaż, przegląd oraz redystrybucję (w przypadku wcześniejszego przystąpienia do Klubu Złotego Instalatora);
3) Rodzaj użytkownika SKG: Serwisant - zgodnie z podpisaną umową z BDR Thermea Poland.
3. Formularz rejestracyjny do SKG dostępny jest na stronie: https://gwarancje2.dedietrich.pl/rejestracja
4. Wypełniając formularz rejestracyjny, Użytkownik SKG podaje następujące informacje: imię i nazwisko, pełna nazwa firmy (zgodna z KRS lub CEIDG), NIP, ulica, miejscowość, kod pocztowy, województwo, telefon, telefon komórkowy, adres email, login, hasło. Informacja o sposobie przetwarzania danych osobowych została podana w udostępnianej klauzuli informacyjnej, z którą Użytkownik SKG zapoznaje się w SKG.
5. Wnioskując o dostęp:
• Użytkownik SKG powinien wypełnić wszystkie wymagane pola formularza rejestracyjnego,
• Użytkownik SKG ponosi wyłączną odpowiedzialność za prawdziwość wpisanych danych w formularzu,
• Użytkownik SKG zobowiązuje się do zapoznania i zaakceptowania warunków Regulaminu SKG,
• Użytkownik SKG zobowiązuje się do zapoznania się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych.
6. Przesłanie wypełnionego formularza rejestracyjnego jest równoznaczne z zapoznaniem się i akceptacją przez Użytkownika SKG warunków Regulaminu, który jest nieprzerwanie i nieodpłatnie udostępniony Użytkownikom SKG w sposób umożliwiający jego pobranie z SKG, odtwarzane i utrwalenie treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na innym nośniku.
7. Konto SKG tworzone jest w oparciu o dane podane przez Użytkownika SKG w formularzu rejestracyjnym i dane podane w zawartych umowach. Podany adres e-mail oraz numer telefonu komórkowego może być używany tylko przez jednego Użytkownika SKG.
8. Potwierdzenie utworzenia Konta SKG oraz link aktywacyjny przesyłane są pocztą elektroniczną (email) z adresu gwarancje.noreply@dedietrich.pl na adres poczty elektronicznej, podany przez użytkownika w formularzu zgłoszeniowym.
9. Link aktywacyjny umożliwia Użytkownikowi SKG dostęp do strony internetowej Systemu Kart Gwarancyjnych, za pomocą którego Użytkownik SKG ustawia dane dostępowe - Hasło i Login.
10. System informatyczny wymusza odpowiednią długość i stopień skomplikowania Hasła oraz jego okresową zmianę.
11. Użytkownik SKG zobowiązany jest dołożyć wszelkich starań w celu zachowania poufności i nieudostępniania osobom trzecim swojego Hasła. W razie zaistnienia okoliczności wskazujących na podejrzenie, iż Hasło zostało ujawnione osobom nieuprawnionym, Użytkownik SKG ma obowiązek niezwłocznego zawiadomienia o tym fakcie BDR Thermea Poland, z wykorzystaniem dostępnych środków łączności. W takiej sytuacji Użytkownik SKG otrzyma od BDR Thermea Poland nowe hasło na adres email będący loginem, które będzie mógł zmienić podczas kolejnego logowania do portalu SKG.
12. Użytkownik SKG ma możliwość zresetowania hasła poprzez wybór opcji „Zapomniane hasło” na stronie logowania. W takim przypadku mail z linkiem aktywacyjnym jest przesyłany na adres email użytkownika podany w formularzu zgłoszeniowym.
13. Dostęp do konta jest zabezpieczony uwierzytelnianiem dwuskładnikowym.
§ 8 Blokada Konta SKG
1. Konto SKG zostanie zablokowane na uzasadnioną prośbę użytkownika SKG. Automatyczne usunięcie konta następuje po 12 latach od ustania współpracy.
2. BDR Thermea Poland jest uprawniony do zablokowania dostępu do Konta SKG, w przypadku działania Użytkownika SKG na szkodę BDR Thermea Poland, naruszenia przez Użytkownika SKG przepisów prawa lub postanowień Regulaminu, a także, gdy zablokowanie dostępu do Konta SKG jest uzasadnione względami bezpieczeństwa- w szczególności: oszustwa, wyłudzenia nienależnych dopłat za wpisy, naruszeniem przez Użytkownika zabezpieczeń strony internetowej Systemu Kart Gwarancyjnych lub innymi działaniami. Zablokowanie dostępu do Konta SKG z wymienionych przyczyn trwa przez okres niezbędny do weryfikacji powodów stanowiących podstawę zablokowania dostępu do Konta SKG.
§ 9 Usługi świadczone na rzecz BDR Thermea Poland
1. Za pomocą Systemu Kart Gwarancyjnych Użytkownik SKG w zależności od rodzaju zdobytych uprawnień, świadczy na rzecz BDR Thermea Poland drogą elektroniczną usługi obejmujące:
• Rejestrację montażu urządzenia oferowanego przez BDR Thermea Poland,
• Rejestrację pierwszego uruchomienia urządzenia oferowanego przez BDR Thermea Poland, co generuje kartę gwarancyjną w wersji online,
• Rejestrację obowiązkowych przeglądów urządzenia objętego gwarancją BDR Thermea Poland,
• Rejestrację napraw urządzenia objętego gwarancją BDR Thermea Poland,
• Rejestrację uwag dotyczących urządzenia objętego gwarancją BDR Thermea Poland,
• Rejestrację redystrybucji urządzeń (sprzedaży do klienta ostatecznego).
2. Wpisy, o których mowa w ustępie 1 powyżej, są podstawą do przeprowadzenia rozliczeń dotyczących współpracy pomiędzy BDR Thermea Poland a Użytkownikiem SKG, pod warunkiem spełnienia wymogów formalnych i zgodnie z przyjętymi zasadami Regulaminu SKG i opcjonalnie regulaminu Programu Lojalnościowego.
3. Informacje zgromadzone w ramach Wpisów, o których mowa w ustępie 1 powyżej, są niezbędne do prawidłowej obsługi posprzedażowej urządzeń i użytkowników końcowych urządzeń oferowanych przez BDR Thermea Poland.
4. Rejestracja wykonania redystrybucji, montażu oraz pierwszego uruchomienia, wymaga przypisania tych czynności do danego urządzenia oraz załączenia zdjęcia poprawnej tabliczki znamionowej (wyjątek stanowi wpis do premii KZI/za redystrybucję, gdzie akceptowane jest również zdjęcie etykiety z opakowania urządzenia) wraz z czytelnym numerem seryjnym. W przypadku rejestracji przeglądu oraz usług serwisowych, firma BDR Thermea Poland zastrzega sobie prawo do zażądania przesłania tabliczki znamionowej urządzenia.
Wyszukanie urządzenia odbywa się poprzez wprowadzenie numeru seryjnego urządzenia lub zeskanowanie kodu kreskowego znajdującego się na urządzeniu.
5. Rejestrację montażu urządzenia w systemie SKG dokonuje Użytkownik SKG, który zamontował, urządzenie oferowane przez BDR Thermea Poland. Rejestracja montażu urządzenia odbywa się poprzez wprowadzenie danych w dedykowanym formularzu po wybraniu zakładki Montaż. Warunkiem poprawnego zarejestrowania montażu jest:
1) Wprowadzenie poprawnego numeru seryjnego urządzenia;
2) Załączenie zdjęcia tabliczki znamionowej z urządzenia zawierającej czytelny numer seryjny rejestrowanego urządzenia;
3) Jedyne akceptowane formaty zdjęć to: bmp, gif, jpg, png, tif, heic;
4) Dokonanie wpisu w tym samym roku kalendarzowym co rok wykonanej usługi.
6. Rejestrację uruchomienia w systemie SKG dokonuje Użytkownik SKG, który otrzymał od BDR Thermea Poland autoryzację do uruchomienia danego typu urządzenia i który wykonał pierwsze uruchomienie tego urządzenia. Rejestracja karty gwarancyjnej urządzenia odbywa się poprzez wprowadzenie danych w dedykowanym formularzu po wybraniu zakładki Gwarancje. Warunkiem poprawnego zarejestrowania pierwszego uruchomienia i dokonania rozliczenia z BDR Thermea Poland niezbędne jest:
1) Wprowadzenie poprawnego numeru seryjnego urządzenia;
2) Załączenie zdjęcia tabliczki znamionowej z urządzenia zawierającej czytelny nr seryjny rejestrowanego urządzenia;
3) Jedyne akceptowane formaty zdjęć to: bmp, gif, jpg, png, tif, heic;
4) Dokonanie wpisu w tym samym roku kalendarzowym co rok wykonanej usługi;
5) W przypadku zakupu w nieuprawnionym punkcie sprzedaży BDR Thermea Poland zastrzega sobie niewypłacenie prowizji za uruchomienie.
7. Rejestracja urządzenia do premii KZI za redystrybucję przysługuje instalatorowi, który sprzedał urządzenie BDR Thermea Poland do klienta ostatecznego. Rejestracja następuje poprzez wprowadzenie danych w dedykowanym formularzu, po wybraniu zakładki Premia KZI. Zakładka Premia KZI widoczna jest w portalu SKG po zarejestrowaniu użytkownika w Programie Lojalnościowym. Warunkiem poprawnego zarejestrowania usługi i otrzymania premii KZI niezbędne jest:
1) Wprowadzenie poprawnego numeru seryjnego wprowadzanego urządzenia;
2) Podanie źródła zakupu urządzenia - NIP miejsca zakupu;
3) Załączenie zdjęcia tabliczki znamionowej z urządzenia lub zdjęcia naklejki z opakowania urządzenia zawierającej czytelny nr seryjny rejestrowanego urządzenia;
4) Jedyne akceptowane formaty zdjęć to: bmp, gif, jpg, png, tif, heic;
5) Dokonanie wpisu, który dotyczy zakupu urządzenia najwcześniej w poprzednim roku kalendarzowym (cykl dwuletni).
8. W przypadku, gdy załączone zdjęcie tabliczki znamionowej (lub etykiety z opakowania urządzenia w przypadku rejestracji do premii KZI za redystrybucję) jest błędne, BDR Thermea Poland zastrzega sobie prawo do zmiany statusu wpisu jako tymczasowy, który zostanie przesłany do indywidualnego rozpatrzenia przez Operatora systemu. Użytkownik SKG może zostać poproszony o dosłanie poprawnego zdjęcia. Czas na przesłanie poprawnego zdjęcia wynosi 14 dni kalendarzowych.
9. BDR Thermea Poland zastrzega sobie prawo do odrzucenia wpisu i nienaliczenia premii w przypadku:
1) Przekroczenia czasu lub nieprzesłaniu poprawnego zdjęcia;
2) W sytuacji kiedy źródło zakupu wskazuje na nieautoryzowany punkt sprzedaży;
3) Kiedy wpis do premii KZI za redystrybucję jest poza cyklem dwuletnim, zgodnie z Programem Lojalnościowym KZI;
4) Urządzenia zostały zamontowane na zlecenie BDR Thermea Poland;
5) Kiedy dokonany wpis budzi wątpliwość Operatora systemu z innych uzasadnionych przyczyn.
W przypadku odrzucenia wpisu z powodów wymienionych powyżej, Użytkownik ma prawo zażądać pisemnego uzasadnienia odrzucenia.
10. Rejestrację przeglądów urządzenia objętego gwarancją BDR Thermea Poland dokonuje Użytkownik SKG będący Serwisantem lub Instalatorem z ograniczoną autoryzacją, który posiada od BDR Thermea Poland odpowiednią autoryzację uprawniającą do wykonania przeglądu danego urządzenia. Rejestracja przeglądu urządzenia odbywa się poprzez wprowadzenie danych w dedykowanym formularzu po wybraniu zakładki Przeglądy. Warunkiem poprawnego zarejestrowania przeglądu w SKG jest przypisanie przeglądu do urządzenia, dla którego karta gwarancyjna jest już zarejestrowana w SKG. Przegląd urządzenia powinien być wykonany w terminie najpóźniej 30 dni od daty wymaganego przeglądu, a w terminie do 14 dni kalendarzowych od wykonanej usługi- co wpływa na terminowość przeglądu i może stanowić podstawę do nieuznania gwarancji w okresie gwarancyjnym.
11. Rejestrację napraw gwarancyjnych w SKG dokonuje Użytkownik SKG będący Serwisantem, który zawarł z BDR Thermea Poland odpowiednią umowę uprawniającą do wykonania napraw serwisowych danego urządzenia. Rejestracja naprawy urządzenia odbywa się poprzez wprowadzenie danych w dedykowanym formularzu po wybraniu zakładki Naprawy. Warunkiem poprawnego zarejestrowania naprawy w SKG jest przypisanie wykonanej usługi do urządzenia, dla którego karta gwarancyjna jest już zarejestrowana w SKG i rejestracja usług następuje w okresie objętym gwarancją.
Dopuszcza się rejestrację naprawy w okresie gwarancyjnym na podstawie papierowej karty gwarancyjnej. Rejestracja usługi naprawy w SKG jest niezbędna do dokonania rozliczenia z BDR Thermea Poland za wykonanie tej usługi. Rozliczenie następuje wyłącznie na podstawie Załącznika SKG.
§ 10 Usługi świadczone przez BDR Thermea Poland
1. BDR Thermea Poland prowadzi Konto SKG, które zakładane jest podczas przyznawania praw dostępu do SKG. Konto SKG zapewnia możliwość wykonywanie działań w ramach SKG, które to działania przypisywane są automatycznie do Użytkownika SKG, dla którego utworzono dane konto. Zasady przyznawania praw w ramach danego Konta SKG i zasady zamykania Konta SKG określa §7 i §8 Regulaminu. Dane o Koncie SKG dostępne są po zalogowaniu w zakładce Moje dane.
2. BDR Thermea Poland może wykonać na rzecz Użytkownika SKG usługę wprowadzania danych do portalu SKG w celu dokonania rozliczeń w związku z prowadzoną współpracą między Użytkownikiem a BDR Thermea Poland. Użytkownik SKG korzysta z usługi przesyłając wymagane do rozliczenia informacje i dokumenty do opiekuna będącego pracownikiem BDR Thermea Poland. Po wprowadzeniu danych przez pracownika BDR Thermea Poland do systemu SKG, wprowadzone informacje są dostępne dla Użytkownika SKG w zakładce Faktury.
3. Po zalogowaniu na Koncie SKG, w zależności od formy współpracy z BDR Thermea Poland i przyznanych uprawnień dostępowych do portalu SKG, Użytkownik SKG ma dostęp do informacji o wykonanych przez siebie montażach, pierwszych uruchomieniach, redystrybucji, przeglądach i serwisach urządzeń.
4. Po zalogowaniu na Koncie SKG, Użytkownik SKG ma również dostęp do informacji o posiadanych przez siebie autoryzacjach oraz odbytych szkoleniach. Informacje dostępne są w zakładce Szkolenia.
5. SKG zawiera także przekierowania do innych serwisów i stron internetowych, tj.:
1) Do systemu umożliwiającego zapisywanie się na szkolenia w BDR Thermea Poland;
2) Do sklepu z częściami zamiennymi;
3) Do platformy Programu Lojalnościowego KZI.
6. Użytkownik otrzymuje powiadomienia dotyczące współpracy (w tym informacje o terminie wygaśnięcia określonych autoryzacji, przeglądu urządzenia, itp.), które przesyłane są drogą mailową na podany w tym celu adres e-mail Użytkownika SKG.
§ 11 Rozliczenie zarejestrowanych usług
1. Sposób rozliczenia premii widoczny jest w zakładce Moje dane na koncie każdego Użytkownika SKG.
2. Istnieje możliwość rozliczania premii za zarejestrowane i zaakceptowane wpisy do usług montażu i uruchomienia na dwa sposoby:
1) Na podstawie faktur wystawianych do Załączników SKG:
Po rejestracji wykonanej usługi w SKG podstawową formą rozliczeń premii jest wystawianie przez Użytkownika faktur do otrzymanych Załączników SKG. Załączniki SKG generowane są automatycznie po każdym zakończonym miesiącu, osobno dla każdego rodzaju wykonanych i prawidłowo zarejestrowanych w SKG usług, do 2 dnia roboczego miesiąca, następującego kolejno po miesiącu dokonania rejestracji w SKG, z zastrzeżeniem odstępstwa w miesiącach grudniu i styczniu. Wystawiane faktury należy przesyłać na adres BDR Thermea Poland pocztą tradycyjną lub elektronicznie na adres administracja.faktury@dedietrich.pl pod warunkiem podpisania Porozumienia o e-fakturach. Począwszy od 1.02.2026 roku przesyłanie faktur ponadto będzie się odbywało w zgodności z nowymi obowiązującymi przepisami.
Załączniki do pobrania są w Zakładce Faktury, z podziałem na rodzaj usługi. Informacja o wygenerowanym Załączniku każdorazowo wysłana jest mailem na podany podczas Rejestracji do SKG adres mailowy.
2) Rozliczenie na kartę Mastercard:
Aby otrzymywać premię KZI za redystrybucję, a także aby pozbyć się obowiązku wystawiania faktur, otrzymując w zamian przelewy na kartę płatniczą Mastercard, należy zarejestrować się na Platformie Programu Lojalnościowego KZI. Wówczas premie pieniężne za montaże i uruchomienia można otrzymywać w ciągu 3-4 dni od rejestracji w SKG – po dokonaniu zmiany sposobu rozliczenia premii na System Lojalnościowy. Banner do zmiany sposobu rozliczania premii znajduje się w trzech zakładkach: „Moje Dane”, „Gwarancje” oraz „Montaż”.
Po zarejestrowaniu na Platformie Programu Lojalnościowego KZI każdy Użytkownik SKG otrzymuje Kartę Instalatora Mastercard, na którą po dokonaniu zmiany sposobu rozliczenia premii na System Lojalnościowy będą przelewane premie serwisowe za montaże i uruchomienia.
3. Obostrzenia do rozliczeń:
1) W przypadku wątpliwości co do poprawności danych we wpisie takich jak: data uruchomienia, montażu, redystrybucji, nr seryjnego, źródła pochodzenia urządzenia BDR Thermea Poland zastrzega sobie prawo niewypłacenia prowizji Użytkownikowi SKG, po przedstawieniu uzasadnienia decyzji;
2) Premia nie należy się także za urządzenia zamontowane na zlecenie BDR Thermea Poland.
§ 12 Warunki świadczenia usług
1. Usługi, o których mowa w §10 i Regulaminu świadczone są 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
2. BDR Thermea Poland zastrzega sobie możliwość wyboru i zmiany rodzaju, form, czasu oraz sposobu udzielania dostępu do Systemu Kart Gwarancyjnych, o czym poinformuje Użytkowników w sposób właściwy dla zmiany Regulaminu.
3. W przypadkach szczególnych, mających wpływ na bezpieczeństwo lub stabilność systemu teleinformatycznego, BDR Thermea Poland ma prawo do czasowego zaprzestania lub ograniczenia dostępu do Systemu Kart Gwarancyjnych, bez wcześniejszego powiadomienia oraz do przeprowadzenia prac konserwacyjnych mających na celu przywrócenie bezpieczeństwa i stabilności systemu teleinformatycznego.
4. Użytkownikowi przysługuje prawo zgłoszenia uwag do BDR Thermea Poland, w związku z korzystaniem z System Kart Gwarancyjnych. Uwagi winne być złożone w formie elektronicznej na adres gwarancje@dedietrich.pl. BDR Thermea Poland, w terminie do 30 dni udziela odpowiedzi jedynie na uzasadnione zastrzeżenia Użytkownika na jego adres poczty elektronicznej, podany w formularzu rejestracyjnym.
§ 13 Aplikacja mobilna SKG
1.W celu zapewnienia Użytkownikom możliwości dokonywania wpisów do systemu SKG za pomocą urządzeń mobilnych, udostępniono Aplikację mobilną SKG.
2. Aplikacja mobilna SKG udostępniona została Użytkownikom do zainstalowania na urządzenia przenośne, w tym na smartfony, dostępna dla systemów operacyjnych Android i iOS.
3. Do efektywnego rejestrowania danych z Aplikacji mobilnej SKG niezbędny jest dostęp do urządzenia mobilnego oraz do sieci Internet.
4. Koszty połączenia z siecią Internet obciążają Użytkownika i wynikają z treści umowy łączącej Użytkownika z jego operatorem telekomunikacyjnym.
5. Po zalogowaniu na Koncie Użytkownika w Aplikacji mobilnej SKG, użytkownik w zależności od formy współpracy z BDR Thermea Poland oraz przyznanych uprawnień dostępowych do SKG, ma dostęp do wybranej funkcjonalności aplikacji mobilnej, o których mowa w ust. 6 poniżej.
6. Aplikacja mobilna SKG posiada funkcjonalności ograniczone do:
• Dostępu do podstawowych danych dotyczących Konta SKG;
• Rejestracji montażu, pierwszego uruchomienia, przeglądu urządzenia;
• Rejestracji urządzenia do premii KZI za redystrybucję;
• Otrzymywania powiadomień;
• Przesyłania korespondencji do BDR Thermea Poland.
7. Dokonywanie przez Użytkownika działań w ramach funkcjonalności podanych w ust. 6 przebiega analogicznie do funkcjonalności opisanych w § 9 i § 10.
8. Aplikacja mobilna SKG również umożliwia użytkownikowi wprowadzenie danych w trybie offline. W takim przypadku wprowadzone przez Użytkownika dane są zapisywane na urządzeniu mobilnym Użytkownika, a po uzyskaniu dostępu do Internetu, dane te są przesyłane do systemu SKG.
§ 14 Reklamacje i gwarancje dotyczące usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną
1. Użytkownik ma prawo do zgłoszenia reklamacji do BDR Thermea Poland w związku z korzystaniem z Systemu Kart Gwarancyjnych.
2. Reklamacja, o której mowa w ust. 1 powyżej powinna być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres email gwarancje@dedietrich.pl
3. W zgłoszeniu reklamacyjnym Użytkownik winien podać swój numer NIP, adres e-mail oraz opis powstałego problemu.
4. BDR Thermea Poland rozpatruje reklamacje i udziela odpowiedzi na adres poczty elektronicznej Użytkownika, podany w formularzu zgłoszeniowym w terminie do 30 dni.
§ 15 Dane kontaktowe
1.Wszelkie uwagi związane z korzystaniem z SKG należy zgłaszać elektronicznie na adres: gwarancje@dedietrich.pl
§ 16 Odpowiedzialność
1. BDR Thermea Poland jest uprawniona do przerw lub zakłóceń w świadczeniu usług drogą elektroniczną i udostępnianiu Systemu Kart Gwarancyjnych w przypadku:
1) Modyfikacji, modernizacji, rozbudowy lub konserwacji systemu teleinformatycznego lub oprogramowania;
2) siły wyższej, działań lub zaniechań osób trzecich.
2. BDR Thermea Poland ponosi odpowiedzialność tylko w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody i w granicach rzeczywiście poniesionych strat przez Użytkownika.
3. BDR Thermea Poland nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonywanie usług świadczonych drogą elektroniczną, jeżeli jest to spowodowane przez osoby trzecie (w szczególności operatorów telekomunikacyjnych, dostawców łączy telekomunikacyjnych i energii elektrycznej).
4. BDR Thermea Poland ponosi odpowiedzialność za działania lub zaniechania osób, z których pomocą wykonuje usługi świadczone drogą elektroniczną, jak również osób, którym wykonanie tych usług powierza.
5. BDR Thermea Poland nie ponosi odpowiedzialności za niemożliwość lub utrudnienia w korzystaniu z Systemu Kart Gwarancyjnych, wynikające z przyczyn leżących po stronie Użytkownika, w tym za utratę przez Użytkownika lub wejście w posiadanie przez osoby trzecie (niezależnie od sposobu) jego Hasła, jeżeli ujawnienie Hasła nie nastąpiło z przyczyn zawinionych przez BDR Thermea Poland.
6. BDR Thermea Poland nie ponosi odpowiedzialności z tytułu szkód spowodowanych działaniami lub zaniechaniami Użytkownika, w tym za korzystanie przez Użytkownika z Systemu Kart Gwarancyjnych w sposób niezgodny z obowiązującymi przepisami prawa lub Regulaminem.
7. Wyłącznym źródłem zobowiązań BDR Thermea Poland jest niniejszy Regulamin, umowy łączące BDR Thermea Poland i Użytkownika oraz bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa.
§ 17 Dane osobowe
1. Administratorem danych osobowych podanych w formularz zgłoszeniowym oraz danych Użytkowników SKG wykorzystywanych w ramach świadczenia usług drogą elektroniczną na podstawie Regulaminu jest BDR Thermea Poland.
2. BDR Thermea Poland przetwarza dane osobowe na zasadach określonych w klauzuli informacyjnej, dostępnej w wersji elektronicznej pod formularzem zgłoszeniowym oraz udostępnionej na stronie https://dedietrich.pl/dane-osobowe/
3. Użytkownik może kontaktować się z BDR Thermea Poland w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych na adres daneosobowe@dedietrich.pl
§ 18 Pliki cookie
1. BDR Thermea Poland stosuje mechanizm plików cookie podczas korzystania przez Użytkownika z Systemu Kart Gwarancyjnych.
2. Pliki cookie są to mały pliki spełniające określone funkcjonalności, które zapisywane są na dysku twardym urządzenia końcowego Użytkownika.
3. Rodzaje plików cookie wykorzystywane przez BDR Thermea Poland oraz sposób ich wykorzystania określa Polityka plików cookie, która jest dostępna w wersji elektronicznej pod formularzem zgłoszeniowym oraz na stronie https://dedietrich.pl/polityka-prywatnosci/
4. Każdy Użytkownik ma możliwość wyłączenia mechanizmów plików cookie z poziomu swojej przeglądarki internetowej na swoim urządzeniu końcowym oraz za pomocą mechanizmów zaimplementowanych na portalu Systemu Kart Gwarancyjnych.
§ 19 Rozwiązanie umowy o świadczenie usług nieodpłatnych drogą elektroniczną
1. BDR Thermea Poland i Użytkownik mogą rozwiązać Umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną w każdym czasie i bez podania przyczyn, z zastrzeżeniem zachowania poniższych postanowień.
2. Użytkownik, który dokonał Rejestracji zgodnie z §7 Regulaminu rozwiązuje Umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną poprzez przesłanie do BDR Thermea Poland żądania rozwiązania Umowy o świadczenie usług nieodpłatnych drogą elektroniczną.
3. Żądanie rozwiązania Umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną powinno być przesłana przez Użytkownika z adresu email podanego w formularzu zgłoszeniowym na adres e-mail gwarancje@dedietrich.pl.
4. Przesyłając żądanie dotyczące rozwiązania Umowy o świadczenie usług nieodpłatnych drogą elektroniczną, o którym mowa powyżej, Użytkownik winien podać swój NIP, adres email oraz treść żądania.
5. BDR Thermea Poland wypowiada Umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną poprzez wysłanie do Użytkownika stosownego oświadczenia woli na adres poczty elektronicznej podany przez Użytkownika w formularzy zgłoszeniowym.
6. Okres wypowiedzenia Umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną wynosi 14 dni.
7. Po upływie okresu wypowiedzenia BDR Thermea Poland blokuje Konto SKG, którego dotyczyło wypowiedzenie.
8. W przypadku rozwiązania Umowy o świadczenie usług nieodpłatnych drogą elektroniczną i zablokowania Konta SKG, Użytkownik nie ma możliwości wprowadzana jakichkolwiek danych do systemu SKG i przesłania dokumentów będących podstawą do dokonania rozliczeń z BDR Thermea Poland.
§ 20 Zmiana Regulaminu
1. Regulamin może ulec zmianie. Nowa wersja Regulaminu będzie podlegała akceptacji przez Użytkownika przy pierwszym logowaniu po zmianie Regulaminu. Zmiany obowiązują od daty opublikowania ich na stronie SKG.
2. Aktualna wersja Regulaminu znajduje się w SKG i jest stale dostępna po zalogowaniu się.
3. W przypadku braku akceptacji nowej wersji Regulaminu przez Użytkownika, Użytkownik nie będzie miał możliwości dalszego korzystania z SKG.
§ 21 Postanowienia końcowe
1. Wszystkie działania realizowane w SKG przed dniem wejścia w życie nowej wersji Regulaminu są realizowane na podstawie Regulaminu, który obowiązywał w dniu realizacji tych działań.
2. Jeżeli jakakolwiek część Regulaminu okaże się nieważna lub nieskuteczna w świetle obowiązującego przepisów prawa, należy tę część interpretować w taki sposób by była ona zgodna z prawem właściwym i odzwierciedlała najbliżej jak to możliwe intencje danego zapisu. Pozostałe części Regulaminu pozostają w pełnej mocy i są w pełni skuteczne.
3. W przypadku powstania sporu, Strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie.
4. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.
5. Regulamin wchodzi w życie z dniem 01-10-2025 r.